Bio kvällen:)

Jag min lilla dotter och hennes 2kompisar och deras mamma, som råkar vara en mycket nära vän till mig drog på BIO..filmen trassel:) Den måste ses..suuuper roolig..hihii..älskar disneyfilmer:D..å d va 3D oxå..haha riktigt nice..första gången för mig..hehe...kände mig som en liten flicka på nytt!!..

Ett litet plus där för
den manlige huvudrollsinnehavaren:) super söt..hehe liknade min kompis gamla dejt haha:P

vill ni veta vad jag ätit idag då:) haha..min gamla vanliga
tråkiga..MATLISTA!!

Frukost:
liten macka med smör, ost+kaffe
Lunch: rotmos(mums å nyttigt)+1 köttfärsbiff+glas vatten
Mellis:
Middag:
Chips , popcorn,godis och cola(på bion)
Kvällsmål: liten macka med smör ost+te

Titta på min fyndlampa som bara kostade 25kr på loppisen:) lovade ju att visa lite mer från loppisen ;) hehe och mer bilder har jag på G..så keep in touch!!

den passar perfekt på mitt nya sminkbord,,remember:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0