Friskis ochSvett(f)is pass:(

Jag va iväg och tränade i förmiddags kl10.30..tog med mig Daniella som älskar att leka å titta på film i lekrummet där..d är ett stOOOrt plus för Friskis och Svettis med lekrummet för barn:)vi föräldra älskar`t...sen så satte träningen igång(ett hederligt gammalt friskispass) men jag hade svårt att koncentrera mig på träningen...då någon!!    FES!!!!!   vet ej vem d va..men den personen tycktes följa efter mig :S..å det stank riktigt illa!! jag kunde inte andas!! åå d va så hemskt..jag flyttade på mig mer än en gång om man säger så.. detva ju en inte en LITEN fis..utan d va en sån där som inte försvinner och som förpestar allt omkring sig..typ som dödar blommor..Varför kan inte FISNISSARNA hålla sig borta..det förstör ju för de som vill träna och andas in ren luft..som jag idag:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0