Godmorgon:)

Vaknade med ett stort smile på läpparna:D...e leeedig och ska tränaa idag+ träffa en gammal kompis och luncha...låter som en Nice dag:)

men ett tips om du vaknar på deppig-sidan:tired: så läs detta!! och upprepa mantrat för dig själv, så kommer du må en aningens bättre, men läser du det
varje dag i en månad kommer du nog inte behöva läsa det igen..utan vakna upp och känns dig som en solståle:cool:..gooduck!!..puss♥

*Jag vaknar vacker
*Jag är bra på allt  
*Jag doftar ljuvligt 
             *jag har magisk utstrålning
       *Jag har fantastiskt hår
  *Jag har skön humor
     *Jag älskar min kropp
         *Jag är vansinnigt snygg




Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Tack :) Hur mår du idag då? :)

2011-02-09 @ 09:49:58
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0