Jobbsök..ska jag??

Igår satt jag uppe till kl 01 på natten..och skrev ett personligt brev, arbetsgivarna vill ju inte bara ha ett CV..de vill ju ha ett presonligt brev där man motiverar varför man passar till jobbet och vilka intressen man har mm..man måste ju skryta om sig själv..fast jag e ju BRA på det :) hihi....t o m så bra att d e min favvo syssla..haha gör det dagligen..hahaha..älskar att prata om mig själv..vaddå EGO;P haha...har inte skrivit Cv än...måste göra det idag, min lediga dag.
Nu undrar ni säket varför jag vill byta jobb..Ja varför??...d jag egentligen vill hitta är en stressfrimiljö där jag tjänar minst lika mycket som jag gör nu, men har bättre arbetstider..klarar inte av att jobba varannan helg och att sluta 18, 19 eller 20..det funkar inte i längden när man har barn:(...vill ju umgås lite mer med mitt lilla hjärta..vad vore alla pengar i världen utan tid med sitt barn!....Så håll tummarna för mig..puss

Trackback
RSS 2.0