Min sjuka lilla sötis

Min dag blev inte riktigt som jag tänkt mig..visserligen började den som jag tänkt mig:P...jag lämnade Daniela på dagis, gick och tränade och sen träffade jag A-M min homegirl på stan..soo far so good och enligt planerna...sedan stressar jag till skolan för jag hade ju lovat att ta med lilltjejen tilll loppisen..bara det att när jag anländer dit möts jag av en grinig liten tös..som har ont i huvudet och inte alls e på humör för något:( så d va ju bara å glömma loppisen...å personalmötet.... Så kan d bli ibland....blir väl hemma imorgon...jag vill ge mig själv ett stort plus för att jag e en sån bra mamma och gjorde Danielas favvo mat..pannkakor..mums:)..d piggade upp henne smula♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0