Funnyday:)

Det blev ingen loppis idag..vi(jag å Daniella)åkte istället till fyrishov och bada i äventyrsbadet:D..hon va helt överlycklig..hihiii..vi hade så kuul..älskar min lilla flicka♥!!!!!!!!!!!!... 

   
Där på Fyrishov la jag märke till hur många celluliter jag har:S..d e gaaleet mycke..speciellt på baksidan av låret..HJÄLP!! de där speglarna i omklädningsrummet tycker inte om mig:bigeyes:..trust me!! detta krävs nog mer hårdträning än vad jag trott..eller kanske måste börja med en ny diet..
min funkar tyväärr inte:O..okeej jag får inte få panik..vägning och mätning e ju på lördag...så måste hålla mig cool lugn tills dess..å tänka possitivt och intala mig;..DET E LÅNGT TILL SOMMAREN,,,jag har tid:)...SNART E JAG I FORM..shit d funkar inte känner ändå paniken..HELP!!.. 



Kanske blir på bättre humör när jag ser vad jag stoppat i mig idag??
eller inte:/

Frukost:
halvt nudelpaket+kaffe
Lunch:
räksmörgås+vatten
mellis:
clementin
Middag:
rotmos,tomat, köttfärsbiff+vatten
Kvällsmål:
te, fil,flingor(aningens socker i)
 
undrar hur mycket kalorier detta är..ska nog börja räkna det:
Ja just ja glömde nästan berätta...efter badet så drog vi tillsammans med min käre mor på Linedance..som e min mors stora passion :D...jag hade tänkt bara att titta på..men nej då..blev så klart medtvingad....eller ja jag ställde upp frivilligt såg d som en kul grej att testa..min dotter flaxade omkring hon med..hehe en familjedans kan man säga...men måste säga att förutom att d först va lite genant:blush:..så va d jättekul och rätt så svårt..d där med kombinationer e inte min starka sida;P..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0