Fyndat på Loppis i G-by!!

Efter att jag hämtat Daniela på skolan idag så ägnade vi oss åt vårat favorit intresse nämligen,SHOPPING!! mellan skolan och vårat hem ligger Labans Loppis...ett mini ställe med secondhand saker och kläder till extremt låga priser..så vi har FYNDAT rejält...älskar`t!!! Här kommer lite bilder på de kap vi gjort:)

super billiga tavlor 5kr styck,,me like                            fin d blev i köket:)         
5kr styck!!                                       passa suuper i köket:)        kaffelatte koppar 2kr/styck


Sedan så fick jag och Daniella ett ryck... vi skulle spexa lite..vi satte på oss de kläder och smycken vi fyndat plus ett ton smink..hahaha..hon tyckte att hon var så fin i den gröna ögonskuggan som hon låna av mig och det är absolut den skrikigaste jag har..haha det är väl charmen med barn:-) så här såg det ut!!

                                                                   
tröjan 10kr !!!                                  armbanden alla för 5kr!!                         riktigt nice!!

Hon älskar verkligen att showa!!hon e en liten rockstar..hon nynnade på den låten (Iam a rockstar..so so what!! av pink) under hela kvällen♥


Jag köpte en röööd luvtröja        
                                                                 


           
            15kr endast..detta kommer bli ett aanvändbart plagg denna vår!!

 Lite mer gott och blandat som jag hittade kommer här!!


alla örhängen där kostar 5kr köpte en hel bunt!!


                      
kjol 10kr                      vår-sommarkjol 15kr        linne-tröja 15kr!


Tidigare inköpta saker därifrån är bland annat min vinterjacka!!! som kosta 50kr!! här e den!!me like!!

Nä nu var det slutbloggat för idag dags att sussa lite..har en jobbig dag imorgon..Daniela måste dra ut en tand som är inflammerad..huh..men vi får se hur d går..natti natti♥
 Nä nu har jag bloggat klart för idag

Trackback
RSS 2.0