Leeeediga dagen

Idag, min lediga dag, var det dags att infria ett av mina nyårslöften, så jag lämnade Daniela på skolan och släpade mig trööttt som jag för d mesta är, till ett Friskis och Svettis pass..super kul att träna..det kändes redan som om jag kommit ett steg närmare mitt mål, ett hälsosammare liv och en slimmare kropp:) ..det som seenare inträffade e ju sånt som bara händer MIG, förvirrad som man är så tror jag att jag har nycklarna till låset i min jacka som jag tog med mig in i träningssalen ..nej där hade jag visst fel ..ÖÖÖ..d ligger i skåpet!! jag har lyckats låsa in mina nycklar...röd om kinderna pinar jag mig iförd träningskläderna till receptionen för att förklara den pinsamma situationen..Tack och lov så trodde de mig och kapade låset med bultsax:)) Ett stort tack!!
 





Kommentarer
Postat av: Claudia Eriksson

Ha ha det är typiskt dig. Min vän upplevde en liknande händelse fast när de klöp upp låset med bultsaxen visade det sig vara fel skåp. Pinsamt för honom. Ha ha. :)

2011-01-25 @ 19:52:14
Postat av: Maria

hahaha....gumman! stackare! vad pinsamt! ;-) kram kram!

2011-01-25 @ 19:59:09
URL: http://missmarushka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0