Lite egentid med varm choklad och tända ljus....

 Vilken härlig dag idag..det gick suuper bra hos tandläkaren..Daniella grät inte ens när de drog ut tanden..hon kände sig rätt cool efter det och vi var tvugna att ringa mormor så fort vi kom hem..hon var så stolt och ville berätta allt.. tanden har vi placerat i ett glasvatten så tandfeen kan komma inatt, dvs jag:-)hehe (här e man lite alltiallo) och lägga i en slant..Daniella ligger nu och sussar och jag kan äntligen ägna mig åt mig själv i lugn och ro...kvällstiden är viktig för mig. då varva jag ner och reflektera över dagen samt bara njuter..därför tänder jag nästan alltid värmeljus( finns även en annan förklaring..jag e såå fryssen) och det ger mig en mys känsla..jag sitter i mitt vardagsrum nerbäddad i soffan under filten med en kopp varm choklad och ska göra det jag ÄLSKAR♥mest och det är att läääsa skvaller!!! Avkopplande..
Trackback