God morgon sköna Lördag:)

Daniella har blivit bättre tack och lov....:)..ikväll ska vi till min mamma och titta på Melodifestivalen..hihihiii..vi brukar göra d till en rolig fest..där mamma dukar upp allt möjligt gott att äta plus sedan efterrätt och chips, dipp, godis mmm...sen så blir det roliga betygsättningar av artisterna och en rolig tävling...min bror kommer hela vägen från Värnamo för att deltaga..han brukar ha sett typ alla deltävlingar, och han påpekar alltid vad han tycker innanlåten börjat(men d påverkar mig inte)..jag har inte sett en enda deltävling:S..ska bli spännande...få se om RÄTT låt vinner iår!!! Ser framemot kvällen weeeiii:thumbup: betyder d att jag kammar in vuxenpoäng eller hehe;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0