mamma-dotter dag

Hej alla söta:) Idag tog vi, jag och daniela oss en sväng till Ica och hämta ut ett paket till Daniela med petshops i..hon cyklade dit och jag promenerade..hon älskar att cykla:D.. på vägen hem köpte vi glass i kiosken å åt * smaskens*..men blev lite kall efter(blåser ju)..sen så när vi kom hem packa jag växkan med träningskläder..och sedan tog vi bussen till träningsstället, jag tränade medan Daniela lekte i ett lekrum som finns där( sååå himla bra å de va andra barn där med)..efter det så promenerade vi till stan och köpte med oss mat från burgerking som vi åt på sf-biografen...när vi ätit klart så va d dags att se filmen, Gnome och Julia i 3D..jag går inte på bio om d inte e 3D-snacka om att jag blivit bortskämd,hehe..efter bion tog vi oss en mini shopping tur, jag bytte färg på mina converse skor som jag nyligenköpt(men inte använt)..nu e de ljusrosa=me liike..å känns vårigt!!! Sen bar det av hemmåt...skönt att komma hem å vila lite..Det bästa med dagen va att Daniela och jag hade kul tillsammans, synd bara att d blåste lite för mycket...men snart e de vår..hihii puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0