Min jobb-look!!

Så här ser jag ut när jag jobbar...varje morgon sätter jag i en fake-lugg..det har nu blivit min jobb-look..trivs jättebra i det för vill ha lite mer stil, ser mera ut som en frisör..plus att det e kul med variation..att klippa min lugg, nja d vill jag nog inte..får ju inget hår kvar då..allt kommer nästan gå åt til luggen..dvs om jag vill ha en tjock lugg å de vill jag ju....:) men detta e ett bra tips för er som vill byta look...ta löshår som sitter på en remsa, fäst/sy fast hårspännen(det finns speciella, gå typ till taj mahal de vet)på remsan, klipp remsan och löshåret..sätt sen fast det i håret och justera och fin putsa med en sax så du får d precis som du vill ha;) good look!!

ps..ser ni mitt smink bord i bakgrunden...hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0