Tränat idag!!!

Nu har jag tränat på gymmet idag igen;) känns riktigt bra!!! tog mig en powernap när vi kommit hem..va såå sluut....hur har jag tränat i denna vecka??hmm...tränade i tisdags, torsdags och lördag och söndag..FASIKEN om detta inte ger resultat..hehe...fast har ju mera gymmat å då blir d ju min takt..20 min level 5 på crosstrainern sedan styrketräning så det e ju medel..men ska bli mera..mitt mål är att springa 30 min på crosstrainer på level 6(eller mer) med i fart/speed14..just nu e speeden mellan 10 och 11....får se om jag tränar imorgon..börjar ju 11 så finns ju tid på morgonen..bara lite tungt när man sen jobbar till 20..kan ju inte precis sova lite på jobbet..eller? hehe..vi som knappt sitter ner på hela dagen på mitt jobb..Nä nu e de dags att städa upp på min balkong!!  våren e ju snart här:) då ska jag sitta där å njuta av en kopp kaffe/glass/smoothie/te..har lite å välja på ;) tänkte va så vuxen att jag ska så blommor där,,vet bara inte när man ska så fröna...har tidigarre köpt färdiga blommor och planterat..fast lär väl ta reda på det snart...puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0